Resultat vecka 1

Så.
Första veckan går i mål vid midnatt och jag är helt tillfredsställd med mitt resultat.
Jag känner inte att jag hade kunnat göra något bättre.

Matmässigt har jag hållit mig till 1200 kcal alla 7 dagar.
Träningsmässigt har jag kört 4 bra pass och promenerat det jag orkat/hunnit/klarat av.
Som bonus körde jag dessutom en pw i lördags, något jag inte hade planerat från början.

Sammantaget har det överlag varit enkelt. Svårast har varit att få i mig all mat de dagar jag inte haft fasta rutiner. Jag har annars inte haft godis-sug och jag har hållit mig helt från alkohol.

Det känns i kroppen att jag jobbat och mitt flås har blivit aningen bättre.

Så inför vecka 2 som startar imorgon tänker jag att fortsätter jag bara precis lika så kommer det bli toppen. Nåt jag vill lägga till framöver är mer balans- och coreträning, men om jag hinner med det redan denna vecka är tveksamt.

Jag har en hel del denna vecka som verkligen behöver bli gjort så mitt mål är att bara fortsätta göra lika bra. Allt mer än det blir plus i kanten.

Resultat: -3.2 kg
Målet är -10 efter alla 12 veckor.

Comments

  1. Ellinor Blomqvist - januari 23, 2019 @ 8:51 f m

    Du äger👏👏👏👍👍👍

Lämna ett svar

Your email address will not be published / Required fields are marked *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.